Redovna fizička aktivnost je neophodna kako bi se sprečilo propadanje fizičke snage. Sindromi neaktivnosti i nekorišćenja fizičkih sposobnosti dovode do raznih negativnih pojava

Skinuti masno tkivo nije lak posao i ne postoji magična formula kako to učiniti za kratko vreme. Iz tog razloga želimo da damo nekoliko osnovnih i svima primenljivih saveta.

Ukoliko ste se odlučili za trening u teretani ili fitness centru, bitno je da sebi postavite cilj kao i da se uputite u neka od osnovnih pravila pa i zabluda koje na koje ćete možda naići.

"Kod nas se ne trenira, kod nas se prave rezultati."

Zoran Čiča Vlasnik i Lični Trener

"Puno može da se nauči od ljudi u ProGym-u, ali i dalje sam moraš da odradiš posao."

Vlada Gajic ProGym član

Počnite još danas!

1
Odluka

Budite jači od svojih izgovora.

2
Zakazivanje termina

Svaki dan je nova šansa da budete bolji.

3
Trening

Kod nas se ne trenira, kod nas se prave rezultati.

4
Gubitak kilograma

Budite ponosni na ono što ste postigli.

Fitnes

Fitnes obuhvata nekoliko programa treninga, čija je najveća prednost u prilagodljivosti individualnim potrebama svakog pojedinca.

Kardio

Kardio trening podrazumeva bilo koji vid treninga koji u određenom vremenskom periodu pojačava ritam rada srca.

Sauna

Prednosti sauna odavno koriste profesionalni sportisti za povećanje svojih performansi, ali i svi koji brinu o svom zdravlju i telu.